Men zegt me…

 

-Men zegt me dat vele mensen hun energiefactuur niet meer kunnen betalen

-Men zegt me dat steeds meer mensen daardoor moeten aankloppen bij het OCMW

-Men zegt me dat meer mensen moeten overschakelen op een budgetmeter voor elektriciteit (niet eens een slechte zaak, want we hebben allemaal jarenlang potdorie potverteerd)

-Men zegt me dat de elektriciteit in België van de duurste is in Europa, en alle verhoudingen in acht genomen, zelfs in de wereld

-Men zegt me dat onze regering er niet in slaagt een wettelijke regeling uit te werken met de energieproducenten om tot het betalen van billijke belastingen te komen

-Men zegt me dat die energieproducenten grotendeels in het buitenland wonen

-Men zegt me dat zij het handig spelen om zo min mogelijk van de gigantische winsten te moeten terug laten vloeien naar waar ze thuishoren, bij de gemeenschap der Belgen

-Iets zegt me dat iets niet klopt, dat dit stinkt.

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

