Voor iemand die we op handen droegen, al werd dat misbegrepen…Het was louter liefde!

Er staan hier wat mysterieuze dingen in dit ,,argumentum ad hominem (feminam)”…U mag ze als dusdanig bejegenen! (uit ,,Leugens”)

 

Ad hominem

————-

 

Het wonder van

je jeugd,

hoe je straalt

als je je goed voelt.

Het mirakel van

je blonde haar in tegenlicht.

Het mysterie van

je titaniumlijf,

je 19 %.

Het zalige gevoel

dat je bent wie je bent,

zo verdraaid goed gemaakt.

 

Ik ben niet goed gemaakt,

mijn beste leugen,
niet goed genoeg voor jou.

Maak me, hermaak me,

help me te zijn als jou.

 

Hier lig ik aan je voeten.

Nee, ik schaam me niet.

Dit is zoals het moest zijn.

Spreek en ik zal gezond worden.

 

Ik geef niet op

als jij niet opgeeft.

 

Soundtrack: Create Me (Neil Diamond:

,,Take me in your hands and shape me,

wake me from this sleep to then begin again,

to live again…Create me!’’) 

Dit bericht werd geplaatst in Poëzie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

