Mount Athos open voor vrouwen!!!

Liefst

——-

 

Graag had ik je graag gezien.

 

Graag had ik je

achterovergedrukt,

je ontdaan van al je kleren,

allemaal,

en je gevuld met de

pulserende stromen van

mijn liefde

tot je om

genade

schreeuwde

die ik je dan

gaf,

zelf kapot

van mijn volle overgave.

 

Het liefst van al

zou ik je bij me hebben,

altijd en overal,

om te zien

en te ruiken

wat ik hoor

wat jij voelt

als we samen zijn.

 

Het liefst van al,

wakker worden naast jou,

met jou kijken

naar de zonsopgang

in de belvedère van het

Mejisti Lavra klooster

op de Heilige Berg,

wat ik mezelf beloofde:

daar ooit te staan

met de vrouw van mijn hart,

degene met wie ik het liefst,

in eenvoud en nederigheid,

brood en wijn deelde,

en alles deelde

wat het leven ons gaf.

 

Het liefst van al,

want je bent me

het liefst van al.

 

(06-07 01 06)

Soundtrack: Girl In A Mansion (Lalalover: ,,You must be a real sick fuck

to mess with a girl like that, one outta million,

with so many years ahead.

You must be really outta your head

to mess with a girl like that.’’)

Dit bericht werd geplaatst in Poëzie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Mount Athos open voor vrouwen!!!

  1. Unknown zegt:

     
     can say nothing
    plaese forgif my silece
    the text is as a wonder
    I schould say it,but
    can say nothing.
     
    The wind will say it
    my mother the son
    my father the moon
    will tell you
     
    The whater in de river
    will sing you a song
    the whater from the mountain
    will do you a screem
     
    Yes we mess
    we  love in silense
    wherever so far
    it makes no diffrent
     
    to say i love you
    now the , mess is gone
    the bird will sing him a song
     
     
    she loves you
    can you hear the bird
    we dont need the mess

Geef een reactie

