Hey little stranger…Bedankt, Stef Kamil!

 

 

 

,,Hey little Stranger” (7/9/00)

—————————–

 

Het enige wat je nog niet wist.

Ik wou een kind van jou.

Mijn enige geheim.

Ik zou het verteld hebben

Als we gegaan waren

zo ver

als mensen gaan

als ze mekaar levensgraag

graag zien.

 

Jouw liefdeskindje

zal ik graag zien.

De vader ben ik niet,

de vader ken ik niet,

maar ik her-ken jou en zeg

,,Hey little stranger”

en zie het kind zichzelve zijn

en ook een stukje jou.

Het zal zo heerlijk pijn doen.

 

De liefde…Ze niet bedreven hebben

met jou

is

de liefde in de bangelijk-vragende ogen

van een kind.

Jouw kind.

 

 

Soundtrack: Say hello, wave goodbye (David Gray: ,,I’m gonna make sure it doesn’t happen again. You and I had to be the standing joke of the year…Take a look at my face for the last time. I never knew you, you never knew me, say ‘hello goodbye’…As for me, I’ll find someone who’s not going cheap in the sales, a nice little housewife who’ll give me a steady life…”) / Shall I Let This Good Man In (Moondog Jr.: ,,Hey, stranger, would you come in through my door. If not now, I’ll leave it ajar and the maybe you could come back…’’)

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

