Cyberlief…Al liet ik haar cyberisch koud!

Cyberlief
———–
 
Vooravond.
Net voor je naam op de chat verschijnt,
net voor ik je een ,,Hey kleine zotte!’’ toewerp,
net voor je me weer je ,,Hey Twanne’’ opdient,
pluk ik de spanning uit de lucht,
carpe stress,
als blaadjes
van een
boterbloem:
ze komt, ze komt niet, ze komt, ze komt niet, ze komt, ze komt niet, ze komt…
 
Ik speel dan zo graag vals:
ze komt, ze komt, ze komt.
 
Natuurlijk komt ze.
 
 
Hansbeke 02 09 06
 
Soundtrack: Roll On (Erik Vandenberge: ,,Roll on, little stranger, go on,
wherever you may go, when you’re flying’ cross the blue sky,
don’t forget to sing for me this song…
Since we have met, you’re not a stranger anymore.
Now fly, fly away..’’)
 
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

